Història

La Unió Esportiva Vilassar de Mar és una entitat orientada al foment de l’esport en l’’ambit d’aquesta localitat meresmenca i que té el futbol com la modalitat esportiva més representativa.

Antecedents històrics

L’esport del futbol apareix a Vilassar de Mar cap a l’any 1910 amb la fundació dels dos primers clubs: El Vilassar Football Club i el Football Club Llevantí.Uns anys després ( 1915 ) el Llevantí desapareix i es transforma en el Racing FC de Vilassar. Els dos clubs de futbol de la localitat es van dissoldre només uns anys després. Finalment el 6 de Juny de 1923 es funda l’actual Unió Esportiva Vilassar de Mar que va tenir com a primer president el senyor Joaquim Carreras.

Història

Des del seu naixement fins al final de la década dels noranta la Unió Esportiva Vilassar de Mar va militar en categories regionals i territorials. L’any 1946 es va inaugurar el camp de la carretera d’Argentona coincidint amb la Festa Major. Aquest nou camp substituía a l’antic de l’avinguda de Montevideo, que havia quedat malmès amb la Guerra Civil.

L’any 1971 el club es traslladà a un altre camp, el del Cami del Mig, on jugà durant mès de vint anys.

L’any 1991 la Unió Esportiva Vilassar es va enfrontar al Futbol Club Barcelona en el partit inaugural del nou estadi municipal de gespa artificial que després seria batejat amb el nom de Xevi Ramón. L’ascens a Tercera Divisió es produí la temporada 1996/97, però només dos anys després, a la 1998/99, questions administratives varen fer que el club perdés la categoría, atès que era el filial de l’Espanyol B el qual havia baixat a Tercera Divisió i ambdós no podien coincidir. Però només un any després, en la temporada 1999/2000, el club tornava a recuperar el seu lloc a Tercera. En les últimes Temporades está militan a Primera Catalana .

Thursday the 14th. Unió Esportiva Vilassar de Mar. Un club amb història
Hosting by GiGa & Design GiGa based on QualityJoomlaTemplates